«Знак довіри» – програма першості національних виробників

ДУМКА 31, Травень 2021, 20:51 51
«Знак довіри» – програма першості національних виробників

Програма «Знак довіри» передбачає опитування окремих груп населення. Респондентами у такому випадку можуть бути люди, що відповідають конкретним соціально-демографічним критеріям. Організатори досліджують, чи знають та чи довіряють компанії або торговій марці представники цільової аудиторії.

Як за допомогою опитувань можна визначити рівень довіри до бренду?

«Знак довіри» – програма першості національних виробників

Репутація будь-якої компанії чи окремого бренду залежить від рівня довіри споживачів. Якщо покупці вже користувалися товарами чи послугами компанії, вони мають власну думку щодо їх якості та безпечності. Наприклад, якщо людина купувала посуд якоїсь торгової марки і він їй служить багато років, то і рівень довіри до цього виробника буде високим. Цей споживач розповість про свій досвід використання даних товарів іншим людям, а ті скоріш за все придбають таких же товар. Це традиційна схема розвитку довіри серед населення.

Відзнаку «Знак довіри» отримує переможець конкурсу, тобто торгова марка чи компанія, яку поважають та якій довіряє більшість споживачів. В ході опитувань респонденти відповідають на такі прості питання, як:

  • чи відома їм ця компанія/торгова марка?
  • чи задоволені вони якістю товарів?

Якщо більшість опитуваних відгукується позитивно про компанію, то вона отримує відзнаку.

Яка компанія має право взяти участь у маркетинговій програмі?

Взяти участь у програмі може будь-яка компанія, що бажає підвищити довіру до бізнесу. Це може бути відоме підприємство, що багато років пропонує товари та послуги населенню, чи маловідома компанія, що тільки почала свою роботу, але вже успішно завоювала увагу споживачів у соціальних мережах чи інших каналах маркетингу.

Участь у програмі є безкоштовною, а учасникам потрібно лише заповнити заявку на офіційному сайті та дочекатися підтвердження участі.

Щоб стати претендентом на отримання нагороди, компанія чи бренд має надати організатору портрет цільової аудиторії, яку треба буде опитати. Обираються люди, що відповідають конкретним критеріям: вік, стать, місце проживання, захоплення, тощо. Також учасник надає свій логотип та адресу сайту, щоб респондентам були простіше впізнати його.

Які переваги отримує переможець конкурсу?

Переможець програми першості отримує візуальну медаль у цифровому форматі, яку він зможе використовувати на упаковці свого товару, в рекламних відеороликах, відеооглядах, на сторінках в соціальних мережах, а також в будь-яких медійних матеріалах. Цей знак добре запам’ятовується споживачу та завжди привертає увагу. Крім цього, організатори опитування створюють рекламну кампанію у ЗМІ на користь переможця. Тож, участь у програмі особливо корисною буде для тих, хто не знає, як збільшити продажі в магазині.

Відзнака сприяє підвищенню довіри зі сторони клієнтів, як існуючих, так і нових. Споживач, що бачить позначку на упаковці товару, на рівні підсвідомості обирає саме його.