“Панькатися більше не будемо”: у Порошенка пообіцяли прийти на NewsOne і “поговорити” з ними

Володимир Маркопольский 7, Липень 2019, 22:09 2281
“Панькатися більше не будемо”: у Порошенка пообіцяли прийти на NewsOne і “поговорити” з ними

Кандидат в народні депутати від партії Європейська Солідарність, екс-радник президента Петра Порошенка Юрій Бірюков заявив, що він збирається пирйти на телеканал кума Путіна Віктора Медведчука NewsOne і “поговорити” з його співробітниками.

Про це він заявив у себе в Facebook, передає “Думка“.

Він зазначив, що після того, як телеканал анонсував спільне шоу з російським пропагандистами, вже слід відкинути всяку політкоректність і перестати панькатися.



“Все, хлопці. Ми приїхали. Вони починають “говорити”. І це не монтаж, не фейк, не жарт. Ці мерзотники почали процес. Їм вже треба поговорити. Мені здається, що нам тут вже можна не панькатися і не зображати політкоректність. Мені здається, що тим скотам, які хочуть “поговорити”, треба нагадати ціною скільки життів вони миленько і безтурботно ведуть свої ефіри із затишних студій в Києві. Моя політкоректність поламалася, соррі”, – написав Бірюков.

Він додав, що збирається в п’ятницю прийти на телеканал, щоб “поговорити” з його співробітниками.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що український телеканал з медіаімперії одіозного політика і бізнесмена, голови політради партії Опозиційна платформа-За життя Віктора Медведчука NewsOne і пропагандистський державний телеканал “Росія” анонсували на 12 липня спільний телемарафон “Треба поговорити”.



Анонс передачі вже поширює у своїй програмі лютий антиукраїнський пропагандист Дмитро Кисельов-солдат інформаційної війни з Україною, яка привела до тисяч жертв. Телеканал NewsOne пропонує “поговорити” з ним/його командою.

За даними інформаційно-аналітичної системи Семантрум, після покупки депутатом Тарасом Козаком телеканалів 112 Україна і NewsOne кількість згадок в ефірі цих мовників Медведчука збільшилася. Так, число згадок за три три місяці після придбання NewsOne збільшилося в п’ять разів у порівнянні з трьома місяцями до оголошення про угоду. У випадку з каналом 112 – зростання в два рази.