Головний маркетолог Fozzy Group жорстко образив українців і підтримав концерт російського репера Басти

ДУМКА 28, Червень 2021, 02:02 3318
Головний маркетолог Fozzy Group жорстко образив українців і підтримав концерт російського репера Басти

Головний директор з маркетингу торгово промислової групи Fozzy Group В’ячеслав Баранський підтримав російського репера Басту і жорстко образив українців.

У Fozzy Group, зокрема, входять мережі супермаркетів Сільпо і Фора, мережа фармацевтичних супермаркетів Біла ромашка і мережа магазинів мобільних пристроїв Ringoo.

На своїй сторінці в Facebook активіст Сергій Стерненко опублікував скріншот сторіс Баранського з концерту Басти з повідомленням ” Красава, баста. Сільську тупість переможе тільки місто, що кладе болт на цінності села”.

У ще одному повідомленні, опублікованому Стерненко, Баранський запитує: “чому більшість пострадянських країн нормально розвиваються, а Україні дісталася тільки „гідність“ і „європейські цінності“?».

Зокрема, той хвалить Басту і зазначає, що “сільську тупість переможе тільки гордий, що кладе болт на цінності села”. Крім того, пише: “радує, що рік від року #банутая звичка напяливать вишиванки на людях відходить у минуле”.

Головний маркетолог Fozzy Group жорстко образив українців і підтримав концерт російського репера Басти

Головний маркетолог Fozzy Group жорстко образив українців і підтримав концерт російського репера Басти

Головний маркетолог Fozzy Group жорстко образив українців і підтримав концерт російського репера Басти

Головний маркетолог Fozzy Group жорстко образив українців і підтримав концерт російського репера Басти