Кому і навіщо варто замовити контексну рекламу
10, Лютий 2020, 20:01 528Велика кількість фірм для просування своїх сайтів в Інтернеті використовують SEO. Оптимізація веб-порталу під пошукові системи дозволяє їм швидко потрапити в органічну видачу, що істотно потік цільової аудиторії. Але для цього виду просування потрібно чимало часу, можуть пройти довгі місяці, перш ніж сайт можна буде побачити в пошуку. Крім того, немає ніяких гарантій, що він зможе досягти ТОПу, а це означає, що фірма буде втрачати основну масу своїх потенційних клієнтів. Якщо вам потрібна якісна контекстна реклама, тоді замовте її у справжніх професіоналів.
Переваги контекстної реклами перед іншими видами рекламних каналів:
- Широке охоплення аудиторії, яке можна порівняти з охопленням державних телеканалів, при меншій вартості;
- Низький стартовий бюджет у порівнянні з іншими видами реклами;
- Точне попадання в цільову аудиторію;
- Безліч налаштувань націлювання;
- Можливість стежити за статистикою в реальному часі;
- Позитивний вплив на поведінкові фактори і зростання позицій в органічній видачі.
Кому необхідна контекстна реклама
Компаніям. Якщо давно бажаєте отримати додаткову аудиторію, тоді сміливо замовляєте контекстну рекламу. Вона приверне багато потенційних покупців, що збільшить дохід вашої фірми.
Підприємцям. Більше покупців хотілося б бачити у себе на порталі всім бізнесменам. Ведення справи зажадає точно замовлення контекстної реклами. Вона приверне багато клієнтів, збільшить загальний дохід.
Контекстну рекламу можна назвати однією з найефективніших серед усіх наявних видів реклами. З її допомогою можна отримати високу віддачу у вигляді численної цільової аудиторії, готової з користувача стати споживачем. Якщо ви давно прагнете до швидкого отримання нових клієнтів, то контекстна реклама – це якраз те, що вам потрібно.
Скільки коштує контекстна реклама?
Ціни на контекстну рекламу залежать в основному від галузі рекламованого бізнесу. Крім того, чим конкурентніші рекламовані товари і послуги, тим більше буде середня ціна вартість кліка контекстного оголошення по тематичним ключовому запиту.