“Слуги народу” заявили, що більше не будуть ходити на канали “Україна 24” та “Україна” через заангажованість

ДУМКА 24, Листопад 2021, 16:08 211
“Слуги народу” заявили, що більше не будуть ходити на канали “Україна 24” та “Україна” через заангажованість

Партія ” Слуга народу “прийняла рішення ігнорувати телеканали” Україна-24 “і” Україна ” через їх заангажованість.

Про це повідомила у Фейсбуці голова партії “Слуга народу” Олена Шуляк, опублікувавши відповідну спільну заяву.

“Протягом останніх місяців телеканали “Україна-24” і “Україна” перетворилися на відверто пропагандистські “ДТЕК-24″і ” олігарх”. Це очевидно. Безумовно, ми поважаємо право власника вільно розпоряджатися своєю власністю законним способом. Ми поважаємо і право будь-якого медіа на незалежність редакційної політики. Але ніколи не погодимося з використанням телеканалів і журналістів для шантажу держави і суспільства для лобіювання бізнес-політичних інтересів власників”, – наголошується в спільній публічній заяві.

Крім того, акцентується увага на тому, що “системне і умисне поширення фейків на зазначених телеканалах, публічні безпідставні образи заважають олігарху, Відверті маніпуляції, ненадання права на відповідь і є яскравими проявами тієї олігархічної системи, з якою бореться команда президента”.

“Медіа, продажні політики, соцмережі використовуються для спроб зберегти статус-кво, що дозволяє олігарху отримувати рентний дохід від отриманих коли-небудь привілеїв. Видобуток руди, експлуатація залізниці, виробництво електроенергії – все це, на думку олігарха, має бути джерелом його необґрунтованого збагачення всупереч інтересам суспільства. І саме на підтримку цього направляється весь належний йому медійний і політичний ресурс”, – йдеться далі.

“Ми впевнені, що ініційований президентом Володимиром Зеленським Антиолігархічний закон нарешті позбавить таких надмірно впливових осіб можливості скуповувати політиків і позбавить вигоди від тиску на редакції і журналістів. Трансформацію держави та зменшення олігархічного впливу на економіку неможливо зупинити. Ні телевізійним шантажем, ні політичними погрозами, ні олігархічними спробами домовитися про” взаєморозуміння” в Москві”, – цитує Шуляк заяву.

“Сьогодні наша команда прийняла спільне рішення-ігнорувати медіа, які власник навмисно перетворює на свій корпоративний гучномовець для шантажу держави і суспільства. Якщо власник вважає вигідним для себе таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувалися тільки проплачені або зманіпульовані в корпоративних інтересах ДТЕК дискусії, то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там просто неможливо.Коли олігарх дозволить редакціям і журналістам повернутися до роботи за загальноприйнятими стандартами журналістики, ми переглянемо своє рішення.У той же час ми залишаємося абсолютно відкритими для будь – яких ЗМІ, які працюють незалежно, збалансовано і заради об’єктивного інформування суспільства”, – резюмується в заяві.