ЗМІ масово видалили новину про ДТП за участю депутата від “Слуги народу”

ДУМКА 29, Серпень 2021, 08:35 180
ЗМІ масово видалили новину про ДТП за участю депутата від “Слуги народу”

23 серпня з’явилася інформація, що глава комітету арбітрів УАФ Лучано Лучі потрапив в серйозну аварію.

«Центр Новин» який був першоджерелом новини написав, що водій автомобіля Audi не витримав дистанцію і безпечну швидкість , через що зіткнувся з автомобілем Ford (саме тут, за повідомленням сайту УАФ, знаходився Лучі разом зі своїм помічником Романом Лишенем), після чого перший транспортний засіб наїхав на автомобіль Daewoo.

Пізніше «Центр Новин» оновив новину: виявилось, що автомобілем Audi керував народний депутат партії «Слуга народу» Олександр Трухін. Цю інформацію підтвердив і журналіст Костянтин Андріюк.

Видання Meta-Ratings стверджує, що Лучі планує продовжити лікування в Італії, його стан стабільний. А ось водієві його авто пощастило набагато менше: за станом на 24 серпня він за повідомленнями ЗМІ знаходився в передінфарктному стані.

Через кілька днів новини про це ДТП почали дивним чином зникати зі ЗМІ.

Головний редактор «Центру Новин» Ольга Вітак ввечері п’ятниці опублікувала пост у фейсбуці:

«До редакції надійшли „листи щастя“. Вимагають видалити новина про ДТП Трухіна. Ось думаю, це вже тиск на незалежні засоби масової інформації? ».

Один із прикладів подібного листа:

Tribuna каже, що отримала схожого листа.

ЗМІ масово видалили новину про ДТП за участю депутата від “Слуги народу”

Сайт наводить список всіх ЗМІ, які видалили чи відредагували новину:

УНИАН, Футбол 24, UA-Football, Isport, Meta-Ratings, 1927.kiev.ua, Динамо Киев от Шурика (прибрали ім’я нардепа Трухіна), Sport.ua (прибрали ім’я нардепа Трухіна), Football.ua, Сегодня, ТСН, Антикор, Главком, УНН, Аргументы и Факты, Comments.ua, Depo.ua, Вести, Факты, Обозреватель, Телеграф, Гордон, Прямий, Фраза, NewsWeek, Вести-UA, Bigmir, Аргумент, Українські новини, Комсомольская правда в Украине, Голос.UA, Главк, Резонанс, Судебно-юридическая газета.