«Вік ніщо, стан — все»: що думають власники старих Mercedes про свої машини
4, Листопад 2023, 00:23 331Що не кажи, а Mercedes залишається автомобілем-мрією. Багато хто між двома варіантами: більш новий іншої марки або старіший «мерс», воліє обрати другий. Але часто зустрічається думка, що марка переоцінена і зовсім не вартує того, щоб бажати її до нестями. З’ясувати це допоможуть відгуки власників, які з досвіду дізналися усі плюси і мінуси володінням німецьким красенем і охоче діляться знаннями в інтернеті.
Готуйтеся шукати запчастини
Якщо купили автомобіль у поважному віці, то готуйтеся по черзі замінювати деталі, які будуть час від часу виходити з ладу. У цьому Mercedes не відрізняється нічим, крім особливо захмарних цін на оригінали. Але рятує розборка мерседес, де завжди можна знайти потрібних донорів. Вживані деталі можуть служити ще дуже довго, а їхня якість часто буває вища, ніж у аналогів навіть відомих виробників.
З відгуків і історій можна зробити висновки, що вкладатися у Mercedes точно доведеться, а ось грошима чи часом — вирішує власник. Якщо залишити автівку без уваги, вона почне видавати усі вікові проблеми в повному обсязі і тоді ніякого задоволення від володіння нею отримати не вийде.
Кузов — слабке місце
Практично неможливо знайти на вторинці Мерседес без ознак корозії. Більшості нових власників доводиться замовляти кузовні роботи, іноді перефарбовувати автомобіль, полірувати його, щоб він виглядав так, як задумано виробником. Гниття капота — специфічна хвороба мерседесів-універсалів нульових та дев’яностих, рятувати їх марно, треба замінювати. А заодно і бампер, який легко знайти на розбиранні будь-яких років випуску. Дрібними потертостями можна знехтувати.
Не слід купувати авто старіше ніж 15 років, такі екземпляри доводиться щозими «перетравлювати» — варити і фарбувати кузов в окремих місцях. Це може коштувати небагато, але вимагає занадто часу.
Найкраща підвіска, якщо пощастить
Іншою особливістю марки, але зі знаком «плюс» є підвіска. Навіть старі моделі напрочуд комфортні завдяки унікальним інженерним рішенням у підвісці. Крім комфорту, вона вражає своєю довговічністю: може відслужити без якихось проблем усі 200 тис км. Мінімальні строки для амортизаторів — 140 тис. км, сайлентблоків — 100 тис. км, підшипників задніх ступиць — 120 тис. км. Але якщо пробіг автомобіля, який ви хочете купити, наближається до цих значень, це лише привід перевірити уважно стан трансмісії та влаштувати тест-драйв. Якщо попередній власник піклувався про автомобіль, це відразу буде відчутно за м’якою ходою. Такий автомобіль можна купувати без хвилювань, ремонт його ходовій не знадобиться ще довго.