Як обрати CRM для рекламного агентства

nick 27, Квітень 2021, 07:59 18

Впровадження CRM-системи в рекламне агентство дозволяє набагато збільшити якість взаємодії з клієнтською базою.

За рахунок свого функціоналу CRM сприяє значному зниженню ризику «витоку» важливої ​​інформації при звільненні провідних працівників, клієнтських втрат через несвоєчасну або неякісної обробки запитів споживачів, втрати якоїсь важливої ​​інформації через неефективне побудови систем обліку. Сьогодні підібрати CRM для рекламного агентства можна без проблем.

Що можуть запропонувати рекламному бізнесу CRM-програми

Технологія управління відносинами з клієнтами включає в себе наступні інструменти:

  • зведення в єдину базу всієї накопиченої інформації;
  • фіксація історії взаємин з покупцями, постачальниками та партнерами;
  • організація взаємодії між підрозділами і співробітниками без «інформаційних розривів»;
  • налагодження бізнес-процесів (автоматизація послідовності проведення робіт і інтеграція їх у робоче середовище);
  • отримання аналітичних звітів і складання прогнозів продажів;
  • аналіз і планування маркетингових заходів, підвищення їх ефективності.

Які показники повинні бути в звіті CRM для рекламного агентства?

У звіті обов’язково повинні бути відображені такі показники:

  • Рівень задоволеності клієнтів по 10-ти бальною шкалою;
  • Опис часто виникаючих проблем;
  • Кліентооборот показує кількість і співвідношення тих, хто прийшов / пішли клієнтів;
  • Результативність рекламних джерел;
  • Середній чек;
  • LTV.

Тільки на підставі цієї інформації можна формувати правильну стратегію, спрямовану на збільшення доходу.

У чому переваги CRM Бітрікс 24?

Багатофункціональність платформи Бітрікс 24 дає чималі переваги. В основному завдяки тому, що робота з клієнтською базою в CRM продумана до дрібниць. Користувач такої системи виходить наступні переваги і можливості:

  1. Процес користування мало чим відрізняється від звичних соціальних мереж.
  2. Підтримка хмарних технологій дозволяє зробити доступною єдину базу всіх філіях, що знаходяться в різних містах і навіть за кордоном.
  3. Завдання, що знаходяться у відомстві однієї філії, легко передаються в інші, що важливо для своєчасного виконання замовлених робіт, забезпечення поставок в терміни, обумовлені договором.
  4. У браузер вбудована зручна телефонія, так що в основному менеджеру достатньо мати зручну гарнітуру або SIP-телефон для спілкування з клієнтами, а також і всередині компанії.

Застосування системи CRM в рекламному агентстві

Завдяки правильно підібраній системі crm для рекламного агентства, є можливість помістити всі листи від клієнтів в одному місці, розділивши їх на відповідні категорії і відслідковувати зв’язку в окремих каналах. Такі можливості пропонує crm для рекламного агентства від фірми Бітрікс 24, яка дозволяє легко контролювати всі комунікації.