“Над українською можна тільки сміятися”: на 1+1 продовжують знімати серіали російською мовою

Володимир Маркопольский 6, Лютий 2020, 14:40 843
“Над українською можна тільки сміятися”: на 1+1 продовжують знімати серіали російською мовою

Канал “1 + 1” заявив, що зняв всі серіали для свого весняного мовлення російською мовою через те, що, на їхню думку, “тональність української мови” не підходить для мелодрам.

Про це в коментарі для Телекритики заявила продюсер серіалів і фільмів каналу “1+1” Олена Єремєєва.

“Якщо комедії для осіннього сезону були зняті виключно українською мовою, то всі 7 мелодрам зняті російською”, – заявили продюсери “1+1”.



“Знайти тональність української мови, щоб глядач її сприймав, досить непросто, – пояснює Олена Єремєєва. – За нашими спостереженнями мелодрами українською мовою виглядають гірше, ніж комедії. Подивившись комедії, потрапивши у вир подій, вони просто не помічають, якою мовою вони дивляться продукт.

Продукти у весняному сезоні ми зробили російською мовою, тому що українська складніше дається для цього жанру. Артистам поки ще важко працювати українською мовою. Це збільшує роботу, що потім впливає на бюджет. З комедіями українською простіше”.

Ще одна причина зйомок серіалів російською мовою-дистрибуція контенту в країнах СНД.

“Україномовні серіали зараз показуються тільки на території України, без продажу за кордон, – роз’яснює генеральний продюсер “1+1”, Керівник “телевізійного бізнесу” 1 + 1 media Максим Кривицький. – Для продажу закладена мета робити російською мовою.

Серіали, які вимагають адаптації на російську, не закладені в бізнес-модель як потенційний продукт для продажу. Ми розуміємо – щоб відповідати квоті, нам потрібні україномовні серіали. Тому ми частину серіалів робимо російською, частину українською. Також в числі наших паратнерів є компанії, які виробляють тут — і для нас, і для Росії. У майбутньому вони планують працювати і для Європи”.

“Нам дуже подобається писати українською мовою — робити продукт українською, – погоджується з Кривицьким Олена Єремєєва. – Але україномовний продукт поки не так добре продається, як хотілося б. Наш департамент дистрибуції, який очолює Інна Філіпова, веде переговори з різними країнами.



Наприклад, Грузію цікавить все що вироблено тут-українською та російською мовами. Але є країни Прибалтики, Казахстан, Білорусь, які купують російськомовний продукт”.