Медіа Ахметова і Коломойського проігнорували новину про офшори Зеленського

ДУМКА 4, Жовтень 2021, 22:46 89
Медіа Ахметова і Коломойського проігнорували новину про офшори Зеленського

У новому розслідуванні “Слідства.Iнфо” йдеться про те, що новий витік з 14 фірм, які реєстрували та обслуговували офшорні компанії, частково підтвердив схему переказу коштів від структур олігарха Ігоря Коломойського на офшорні фірми Володимира Зеленського та його соратників.

Зокрема, в розслідуванні зазначається, що до обрання президентом у 2019 році Зеленський безоплатно передав свою частку в офшорній компанії Сергію Шефіру, який зараз є радником президента.

Зокрема, про розслідування “Слідства.Інфо” написали:

Суспільне, “Дзеркало тижня”, УП, НВ, Радіо Свобода, “Обозреватель”, “Гордон”, Громадське, “Цензор”, “Бабель”, “Букви”, “Ліга”, “Еспресо”, УНН, “Інтерфакс-Україна”, 24 канал. Крім цього, “Кореспондент” переставив новину з DW, де згадано Зеленського серед інших світових лідерів, але без деталей про ПриватБанк і Коломойського.

Не згадали про Зеленського в контексті розслідування або взагалі не написали про нього:

ТСН, “Сегодня”, УНІАН, Укрінформ та РБК-Україна. Водночас РБК-Україна написало про розслідування тільки в контексті фігурантів з інших країн. Наприклад:

УНІАН та Укрінформ розмістили тільки новину з реакцією на розслідування, зокрема від радника керівника ОП Михайла Подоляка:”Якщо пригадати перебіг передвиборчої кампанії 2019 року, то все, що зараз озвучується, тоді вже теж звучало на різних рівнях. Фактично сьогодні відбулося повернення в змістовне поле тодішніх виборів. Жодного дефіциту відповідей на звинувачення від опонентів у 2019 році не було – усе отримувало належні реакції”, – зазначив він.

Відсутність згадок про дослідження на сайтах “Сегодня”, ТСН та УНІАН може бути пов’язана з редполітикою медіавласників. Нагадуємо, видання “Сегодня” належить ТОВ “Сегодня Мультимедіа” і входить до складу медіахолдингу “Медіа Група Україна”, який належить Ренату Ахметову. До речі, сам Ахметов теж став фігурантом цього дослідження. Видання ТСН та УНІАН належать до холдингу “1+1 медіа”, який пов’язують з олігархом Ігорем Коломойським.