Археологи розкрили таємницю стародавнього черепа з печери в Італії

Володимир Маркопольский 5, Березень 2021, 11:59 115

Команда на чолі з Марією Джованною Белкастро з Болонського університету розкрила таємницю того, як череп кам’яного віку опинився в глибині однієї з печер в Італії в повній “самоті”.

Дослідження опубліковане в журналі PLOS ONE, а коротко про нього розповідає Phys.org. Марія Белкастро і її колеги зацікавилися відкриттям, зробленим ще в 2015 році.

Тоді археологи при обстеженні гіпсової печери недалеко від Болоньї на півночі Італії, відомої під назвою печера Марселя Лубенса, виявили древній людський череп без нижньої щелепи. Він знаходився на глибині 12 метрів, на дні вертикальної шахти.

Ця знахідка сама по собі нічого сенсаційного не уявляла. Відомо, що печери здавна використовувалися різними народами для проведення похоронних обрядів. У Стародавній Італії ця практика була широко поширена.

Слідуючи цій логіці, дослідники почали шукати в печері й інші сліди поховання. Однак, на свій величезний подив, останків там вони більше не знайшли. У печері, крім черепа, не було жодної кістки. Не було і характерних слідів, які могли б вказати на проведення похоронного обряду.