Гнізда ос допомогли побачити найдавніший малюнок кенгуру

ДУМКА 5, Березень 2021, 10:06 134
Гнізда ос допомогли побачити найдавніший малюнок кенгуру

Вік зразків наскального живопису визначили за допомогою радіовуглецевого аналізу древніх осиних гнізд. Одне із зображень, малюнок кенгуру, було нанесено близько 17,3 тисячі років тому.

Воно виявилося найстарішим з відомих наскельних малюнків на території Австралії. Про це повідомляє Nature.

Група австралійських дослідників на чолі з Деміеном Фінчем з Університету Мельбурна використовувала для датування малюнків в окрузі Кімберлі залишки гнізд грязьових ос, побудованих комахами на поверхні скель. Вони містили частинки вугілля від згорілої трави. Органіка перекрила шари наскельних малюнків.

Вчені проаналізували 27 залишків гнізд з восьми доісторичних скельних укриттів, отримавши радіовуглецеві дати для 16 зображень. Виявилося, що вони з’явилися на скелях Кімберлі в період приблизно від 17 до 13 тисяч років тому.