Милованов звинуватив журналіста Бутусова в тому, що його видання фінансують люди з санкційного списку

Володимир Маркопольский 5, Червень 2021, 02:08 126

Під час “інтелектуальної дуелі” радник голови ОП Андрія Єрмака Тимофій Милованов звинуватив журналіста Юрія Бутусова у брехні, коли той сказав, що його сайт “Цензор.нет” не фінансується підсанкційним бізнесменом Сеяром Куштуровим.

Нещодавно призначений членом наглядової ради “Укроборонпрому” Тимофій Милованов під час “інтелектуальної дуелі” заявив, що усім відоме джерело фінансування сайту “Цензор.нет”, який очолює його опонент Юрій Бутусов.

Бутусов попросив назвати це джерело, на що Милованов задав питання: “Чи фінансує вас Сеяр (Сеяр Куштуров, який потрапив під санкції РНБО у квітні – ред.), який є у санкційних списках РНБО?” Після того, як Бутусов відповів “Ні”, радник Єрмака заявив: “Ви брешете”.

Зазначимо, що раніше журналіст Юрій Бутусов на своїй сторінці у Facebook написав про те, що у день призначення Милованова членом наглядової ради “Укроборонпрому” в системі Prozorro нібито опублікували договір між компанією “Спецтехноекспорт” (дочірнє підприємства “Укроборонпрому”) і Київською школою економіки (KSE), якою керує Тимофій Милованов.

Журналіст зауважив, що, відповідно до тендерної документації, торги були проведені 20 травня – буквально напередодні, але конкурентів на торгах не було – закупівлю провели в одного учасника. Отже, він зробив висновок, що державне підприємство заплатило приватній школі за “послуги з проведення дослідження” 1,68 млн грн.

Після цього, Милованов викликав Бутусова на “інтелектуальну дуель” і пообіцяв піти до суду.